نخستین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه در مشهد گشایش یافت

نخستین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه در مشهد گشایش یافت
نخستین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و فرصت های سرمایه گذاری چهارشنبه شب در مراسمی در محل دائمی نمایشگاه بین المللی مشهد گشایش یافت.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد در این مراسم گفت: در این نمایشگاه اقتصادی 25 شرکت در فضایی به مساحت چهار هزار متر مربع توانمندی های خود را به نمایش گذاشته اند.
محسن ارکانی افزود: در این نمایشگاه شرکت های سرمایه گذاری، شرکت های بیمه و درجه یک بورس کشور و همچنین بانک ها و موسسات مالی و اعتباری معتبر و مناطق آزاد دستاوردهای خود را معرفی کرده اند.
وی اظهار کرد: چند شرکت سرمایه گذاری معتبر از پنج کشور افغانستان، تاجیکستان، گرجستان، قطر و کویت نیز در این نمایشگاه حضور یافته و در نشست هایی، مشاوره های لازم را به افراد متقاضی سرمایه گذاری ارائه می دهند.
وی بیان کرد: مهمترین هدف این نمایشگاه احیاء فضای سرمایه گذاری در خراسان رضوی و آشنایی مردم با فرآیندهای سرمایه گذاری در بورس، بانک و سایر زمینه هاست.
وی هدفمند کردن توسعه، جلوگیری از سرمایه گذاری های پراکنده، جذب سرمایه های خُرد و معرفی فرصت های مغفول مانده در حوزه سرمایه گذاری خراسان رضوی را از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه برشمرد.
نخستین نمایشگاه بین المللی بیمه، بورس، بانک و فرصت های سرمایه گذاری تا دوم بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد از ساعت 16 الی 22 برای بازدید عموم مردم دایر است.

منبع خبر: ایرنا
  ۷ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۷:۳ بعد از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد