گوشواره کلیپسی طلا چیست و انواع گوشواره‌های کلیپیسی طلا کدام است؟

گوشواره کلیپسی طلا چیست و انواع گوشواره‌های کلیپیسی طلا کدام است؟
در این مقاله خواهیم دانست گوشواره کلیپسی طلا چیست؟ و نحوه خرید گوشواره کلیپسی از سایت طلا و جواهر زر به چه نحوی است و نکاتی برای استفاده از گوشواره کلیپسی طلا را به شما گوشزد می کنیم و انواع گوشواره‌های کلیپیسی طلا را معرفی میکنیم، پس با ما همراه باشید

زمانی که سوراخ کردن گوش مثل حالا رایج نبود، بسیاری از زنان از گوشواره کلیپسی طلا استفاده می‌کردند. البته این نوع گوشواره هنوز هم در بین برخی از خانم‌ها محبوب است و ترجیح می‌دهند به جای اینکه در سوراخ کردن گوش خود را تحمل کنند، یک گوشواره کلیپسی داشته باشند. اما قیمت گوشواره کلیپسی طلا چقدر است؟ برای خرید گوشواره کلیپسی باید به کجا مراجعه کنید؟ در اینجا قصد داریم در مورد این گوشواره، کاربرد، قیمت و نکاتی برای خرید آن صحبت کنیم.

 گوشواره کلیپسی طلا چیست و انواع گوشواره‌های کلیپیسی طلا کدام است؟

گوشواره کلیپسی طلا چیست؟

اگر علاقه‌ای به استفاده از گوشواره‌های سنگین ندارید و یا نمی‌خواهید گوش‌های خود را سوراخ کنید، خرید گوشواره کلیپسی بهترین پیشنهادی است که به شما می‌دهیم. جالب است بدانید این گوشواره‌ها اولین بار در زمان ملکه ویکتوریا در انگلستان رایج شد و خانم‌های انگلیسی به آن علاقه زیادی داشتند.

 این محصولات به عنوان یکی از جدیدترین مدل گوشواره طلا دخترانه و زنانه در طرح‌های مختلفی تهیه می‌شوند و جواهرسازها برای ساختن آن‌ها تمام هنر و دقت خود را به کار می‌گیرند.

گوشواره کلیپسی طلا چیست

یکی از دلایلی که باعث شده است تا گوشواره‌های کلیپسی محبوبیت زیادی داشته باشند، پوشیدن آسان‌ آن‌ها است. به طوری که بتوانید حتی دو یا چند گوشواره کلیپسی میخی را هم به گوش‌های خود آویزان کنید. حالا دیگر مجبور نیستید برای هر گوشواره‌ای که روی گوش خود آویزان می‌کنید، چند سوراخ روی گوش داشته باشید.

گوشواره‌های بزرگ و سنگین احتمالا لاله پایی گوش را که نازک‌تر است، اذیت می‌کند. اما وقتی از گوشواره‌های چفتی کلیپسی استفاده کنید، دیگر به لاله گوش هم فشار وارد نمی‌شود.

خرید گوشواره کلیپسی

شما می‌توانید این نوع گوشواره‌های زیبا و آسان‌پوش را در سایت زر سفارش دهید. این گوشواره‌ها می‌توانند از طلای سفید یا طلای زرد تهیه شوند.

اندازه، طرح و سبک گوشواره هم می‌تواند براساس سلیقه شما باشد. در این فروشگاه اینترنتی تعداد زیادی از گوشواره‌هایی که با قفل کلیپسی ساخته شده‌اند، وجود دارند. ضمن اینکه سنگ‌های قیمتی زیادی در این فروشگاه اینترنتی وجود دارد که می‌توانید برحسب سلیقه خود یکی از آن‌ها را انتخاب کرده و به سایت سفارش دهید تا دقیقا همان طرحی را که می‌خواهید با سنگ مورد علاقه شما بسازد.

خرید گوشواره کلیپسی از سایت طلا و جواهر زر

گوشواره کلیپسی شما می‌تواند از سنگ مروارید، یاقوت قرمز، زمرد، فیروزه، سیترین، اوپال، عقیق، گارنت، تورمالین و .... باشد. قبل از خرید گوشواره کلیپسی طلا ابتدا بهتر است خصوصیات همه سنگ‌ها را بخوانید. همچنین انواع گوشواره طلا را که با این سنگ‌ها طراحی شده‌اند، ببینید و گوشواره کلیپسی مورد علاقه خود را برحسب یکی از این طرح‌ها سفارش دهید. البته طبق خواست شما، قفل آن به شکل گیره‌ای یا کلیپسی طراحی می‌شود.

گوشواره های گیره ای چگونه کار می‌کنند؟

شاید بگویید چطور بدون اینکه گوشم را سوراخ کرده باشم، می‌توانم یک گوشواره را به آن آویزان کنم؟ آیا گیره آن محکم گوش را می‌گیرد؟ به هر قیمت گوشواره کلیپسی طلا بسیار بالاست و شاید اعتماد کردن به چنین محصولاتی برایتان کمی دشوار باشد. اما باید گفت این گوشواره‌ها با یک گیره به لاله گوش متصل می‌شوند و همانجا ثابت می‌مانند. بنابراین می‌توان گفت یک محصول کاملاً قابل اعتماد است و با داشتن گیره محکم تا زمانی که به آن دست نزنید، از جای خودش در نمی‌رود.

خرید گوشواره کلیپسی همراه با قیمت آنلاین از سایت طلا و جواهر زر

گیره‌های این گوشواره‌ها از جنس طلاست که مطمئنا به آن حساسیت نخواهید داشت. به راحتی بسته و باز می‌شوند و کافیست دو طرف قفل را روی لاله گوش قرار دهید تا آن را سفت در بربگیرد.

نکاتی برای استفاده از گوشواره کلیپسی طلا

در اینجا چند نکته در مورد نحوه قرار دادن آنها وجود دارد:

  • قبل از خرید گوشواره کلیپسی طلا همیشه بند آن را از لاله گوش خود ظریف‌تر انتخاب کنید تا به خوبی روی آن چفت شود و لاله را کامل در بربگیرد.
  • برای اینکه گیره این گوشواره درست روی گوش‌های شما ثابت بماند، حتما زمان بستن آن گیره‌ها را فشار دهید.
  • گیره‌های گوشواره را در نازکترین قسمت لاله گوش ببرید و سپس چفت کنید.
  • بعد از بسته شدن گوشواره روی گوش نباید به آن خیلی دست بزنید یا آن را بکشید. ممکن است باعث شل شدن گیره‌ها شود و درست زمانی که حواستان نیست، از روی گوش بیفتد.

انواع گوشواره‌های کلیپیسی طلا

انواع گوشواره‌های کلیپیسی طلا کدام است؟

چند نوع مختلف گوشواره کلیپسی طلا عبارتند از:

گوشواره کلیپسی لولادار

در مدل‌های قدیمی این گوشواره‌ها یک لولا به کار می‌رفت تا بر روی لبه گوش قرار بگیرند. وقتی بخواهید این گوشواره را روی گوش خود قرار دهید باید دو سمت آن را روی هم ببندید که با کمک لولا به راحتی حرکت می‌کند و باز و بسته می‌شود.

گوشواره مغناطیسی یا پیچی

به این مدل گوشواره پیچی هم گفته می‌شود که نسبت به مدل اول طرفدار ندارد و بر روی لبه گوش چفت می‌شود. این گوشواره‌ها اولین مدلی بودند که توسط جواهرسازها ساخته شدند و در اواخر دهه 1800 به ثبت رسیدند. برخلاف مدل لولا باز و بسته کردن آن‌ها آسان نیست. البته از نظر ثابت ماندن روی لاله گوش از گوشواره‌های لولا‌دار بهتر عمل می‌کنند.

برای بستن باید ابتدا گوشواره را روی لاله گوش خود قرار دهید و بعد یک پیچ را از قسمت سوراخ آن رد کنید. همچنین می‌توانید این پیچ را سفت یا شل هم کنید تا احساس راحت‌تری با آن داشته باشید.

گوشواره کلیپسی نامرئی

گوشواره‌هایی که به سبک جدید از طلا و سنگ‌های قیمتی ساخته می‌شوند و برای اینکه قسمت گیره‌ها مشخص نباشد، روی آن‌ها را با سنگ‌های قیمتی می‌پوشانند. در گوشواره‌هایی که از فلزات ارزان قیمت تهیه می‌شوند، از رزین‌های شفاف یا اکریلیک استفاده می‌کنند که به راحتی روی گیره‌های گوشواره را گرفته و اجازه دیده شدن آن‌ها را نمی‌دهد.

البته در صنعت جواهرسازی این روزها طرح‌های جدیدتری وجود دارد که این گوشواره‌ها را به نحوی می‌سازند تا گیره‌ها خیلی مشخص نباشند.

گوشواره‌های کلیپسی کاف گوش

کاف‌گوش‌ها به صورت حلقه‌هایی طراحی می‌شوند که اغلب افراد مدگرا و اینفلوئنسرها از آن‌ها استفاده می‌کنند. این نوع گوشواره‌ها را می‌توانید روی لبه بالایی گوش (قسمت گودی بالای گوش) خود قرار دهید و سپس گیره‌های آن را چفت کنید.

این گوشواره‌ها اغلب به صورت ظریف و نازک ساخته می‌شود و دارای طرح‌های متنوعی هستند و به راحتی می‌توانید آن‌ها را روی لاله گوش خود تنظیم کنید. در سایت زر هم می‌توانید براساس اندازه گوش خود یکی از این گوشواره‌ها را سفارش دهید.

برای استفاده از گوشواره‌های کاف ابتدا باید روی گوش تنظیم شود و بعد آن را به سمت نازک‌ترین قسمت لاله گوش ببرید تا در آنجا ثابت بماند. این گوشواره‌های کلیپسی بسیار محکم هستند و تا زمانی که گیره‌ها را نکشید، باز نمی‌شود.

گوشواره مینی کلیپسی

 این گوشواره‌ها با لولا گوه‌ای طراحی می‌شوند و یک میله کششی نیز در آن‌ها به کار برده می‌شوند. برای طراحی نوع قیمتی‌تر این گوشواره‌ها از سنگ‌هایی مثل الماس تراش خورده برلیان یا یاقوت استفاده می‌شود. این مدل گوشواره‌های مینی کلیپسی برای دخترهای جوان مناسب‌تر است که می‌خواهند در گوش خود تعداد زیادی گوشواره کوچک داشته باشند.

همچنین خانم‌هایی که می‌خواهند در کنار یک گوشواره لوستری، چند گوشواره کوچک هم داشته باشند، می‌توانند این نوع محصولات را انتخاب کنند.

گوشواره فنری کشویی

 این نوع گوشواره‌های کلیپسی در نگاه اول به گوشواره‌هایی که به سوراخ کردن گوش نیاز دارند، شباهت زیادی دارند. شاید هم برای برخی از خانم‌ها این مدل از گوشواره‌ها معمولی به نظر برسند. اما مزیت استفاده از این گوشواره‌ها امکان حرکت دادن آن‌ها بدون باز شدن گیره است. وقتی این نوع گوشواره کلیپسی را روی گوش خود قرار می دهید، می‌توانید آن را از جلو حرکت دهید تا درست در جایی قرار بگیرد که نمای زیباتری دارد.

اغلب جواهرسازها گوشواره فنری کشویی را با وزن سبک می‌سازند که نسبت به گوشواره‌های لولاداری که سنگین‌تر هستند، استفاده آسانتری خواهند داشت. البته اگر روی این نوع گوشواره از سنگ‌های قیمتی زیادی استفاده شده باشد، همچنان میل یک گوشواره لولادار سنگین می‌شود.

نکاتی برای خرید گوشواره کلیپسی طلا

اگر قصد خرید این نوع گوشواره را دارید، می‌توانید سفارش خود را به سایت زر بدهید تا بهترین محصول را بین 2 تا 9 روز کاری دریافت کنید. البته قبل از سفارش بهتر است به نکات زیر دقت داشته باشید:

خرید و قیمت گوشواره کلیپسی طلا زرد و الماس تراش برلیان

انتخاب ترکیب رنگ طلای گوشواره

ترکیب رنگ یکی از نکات مهم برای خرید گوشواره کلیپسی است. قبل از هر چیز باید رنگ طلا را مشخص کنید که می‌تواند طلای سفید یا زرد باشد. اما بعد از اینکه مشخص شد که قصد دارید کدام یک از رنگ‌های طلا را انتخاب کنید، حالا باید به فکر انتخاب سنگ مناسب برای روی این گوشواره زیبا باشید.

خانم‌های جوان اغلب به خرید گوشواره کلیپسی با طلای سفید علاقه بیشتری نشان می‌دهند. گوشواره‌های میخی و حلقه‌ای کوچک کامل چفت لاله گوش شوند، با رنگ سفید تناسب بیشتری دارند. هر چند برخی از خانم‌ها نیز به رنگ طلای زرد علاقمند هستند.

انتخاب سنگ گوشواره

همانطور که گفتیم شما می‌توانید از بین سنگ‌های قیمتی (مروارید، یاقوت قرمز، زمرد، فیروزه، سیترین، اوپال، عقیق، گارنت، تورمالین و ...) یکی را برای تزئین این گوشواره انتخاب کنید. اگر می‌خواهید گوشواره کلیپسی شما ظریف طراحی شود، مطمئنا سنگ مروارید گزینه مناسبی نخواهد بود. چون این سنگ بدون تراش روی گوشواره نصب می‌شود و برای محصولات درشت مناسب است. اما می‌توانید سایر سنگ‌ها را با تراش دلخواه خود برای گوشواره گیره‌ای سفارش دهید.

قیمت گوشواره کلیپسی طلا چقدره؟

این گوشواره‌ها نمای فوق‌العاده زیبا و اسپرت دارند و اغلب خانم‌های جوان به آن‌ها علاقه نشان می‌دهند. قیمت گوشواره کلیپسی برحسب میزان طلا و سنگ قیمتی که برای آن انتخاب می‌شود، می‌تواند متفاوت باشد. برای مثال برخی خانم‌ها به گوشواره کلیپسی که فقط از فلز طلا تهیه شده باشد، علاقه بیشتری دارند و نمی‌خواهند هیچ سنگ قیمتی روی آن کار شده باشد. با این حساب گوشواره قیمت ارزان‌تری خواهد داشت.

عکس گوشواره کلیپسی طلا زرد و الماس تراش برلیان

همچنین اگر بخواهید روی این گوشواره سنگ قیمتی استفاده شود و آن را به کلکسیون جواهرات خود اضافه کنید، قیمت انواع سنگ هم یکسان نیست. از سوی دیگر باید مشخص شود چه مقدار سنگ و با چه تراشی روی گوشواره کلیپسی طلا استفاده شده است. با در نظر گرفتن همه این موارد می‌توان قیمت گوشواره کلیپسی را مشخص کرد.

جمع بندی مقاله گوشواره کلیپسی طلا

لینک خرید و سفارش سازی گوشواره کلیپسی طلا زرد و الماس تراش برلیان - سایت زر

با داشتن گوشواره کلیپسی دیگر نیاز نیست تا گوش‌های خود را سوراخ کنید و از سوی دیگر هر تعداد گوشواره که بخواهید می‌توانید روی لاله گوش خود قرار دهید. همین دلایل کافیست تا بسیاری از خانم‌های جوان برای خرید گوشواره کلیپسی طلا تشویق شوند. این گوشواره‌ها دارای گیره‌هایی است که به راحتی روی لاله گوش شما تنظیم می‌شود و محکم گوش را در برمی‌گیرد. در این مطلب تلاش کردیم شما را با انواع، مزیت‌ها، نکاتی برای خرید و قیمت گوشواره کلیپسی آشنا کنیم. امیدواریم اطلاعات ارائه شده در این مطلب برایتان مفید بوده باشد.

منبع خبر: اختصاصی سایت زر
  ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۹:۱۸ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد