نرخ سکه در شعب منتخب بانک مرکزي

نرخ سکه در شعب منتخب بانک مرکزي
نرخ هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در شعب منتخب بانک مرکزی ، 415 هزار و 500 تومان اعلام شد.
نرخ هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در شعب منتخب بانک مرکزی ، 415 هزار و 500 تومان اعلام شد. رئیس یکی از شعب منتخب بانک مرکزی در مصاحبه با خبرنگار ما ، قیمت امروز نیم سکه بهار آزادی را 209 هزار و 500 تومان و هر قطعه ربع سکه را هم115 هزار تومان اعلام کرد.
علیرضا صدقی افزود: عرضه سکه در شعب منتخب از امروز به صورت همه روزه و از ساعت8 تا 13 عرضه می شود. پیش از این عرضه سکه فقط در روزهای زوج و از ساعت11 تا 13 در این شعب عرضه می شد. بانک مرکزی به منظور دسترسی آسان و سریع هموطنان به سکه های طلا و ایجاد تعادل در بازار سکه با افزودن تعداد شعب منتخب عرضه سکه ، هم اکنون آن را در300 شعبه منتخب در سراسر کشور عرضه می کند.
رئیس کل بانک مرکزی در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر با تاکید بر اینکه در صورت نیاز ، تعداد شعب عرضه کننده انواع سکه بهار آزادی افزایش خواهد یافت گفته بود: هیچ محدودیت زمانی برای عرضه سکه در نظر گرفته نشده است و تا زمانی که تقاضا باشد سکه عرضه می شود. محمود بهمنی گفت: عرضه انواع سکه طلا تا کاهش قیمت آن به سطح قیمت جهانی ادامه خواهد یافت. اسامی شعب منتخب عرضه کننده سکه در نشانی اینترنتی بانک مرکزی موجود است. 
منبع خبر: واحد مرکزی خبر
  ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۲:۴۵:۲۳ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد