سه جواهرساز موفق

سه جواهرساز موفق
ام. کا. اس یکی از شعبات همراندشون واقع در فورزهایم آلمان است. این گروه که در مجموع، دارای ۱۶۰ سال تجربه مفید ...

آتلیهM.K.S

ام. کا. اس یکی از شعبات همراندشون واقع در فورزهایم آلمان است. این گروه که در مجموع، دارای ۱۶۰ سال تجربه مفید در زمینه‌ صنعت جواهرات بین‌المللی است، مقارن با ۱۹۹۲ موفق به اخذ موقعیتBOI در تایلند شد و به جمو پولیس نقل مکان نمود.

جمو پولیس جزو مناطق آزاد (بدون مالیات) محسوب می‌شد و ام. کا. اس از طریق این منطقه آزاد به تجارت جواهرات و سنگهای قیمتی در سراسر تایلند و مناطق بین‌المللی می‌پرداخت. این مؤسسه دارای بیش از ۵۰۰ کارمند است که در کلیه‌ ابعاد و زمینه‌های مرتبط به ساخت جواهرات فعال می باشند.

 جورج بانز؛ ترویج جواهرات مینی مالیست

جورج بانز، طراح جواهرات، یکی از جوانترین و فعالترین مارک‌ها را در دنیای پس از جنگ جواهرات آلمان تأسیس نمود. جورج بانز پس از تکمیل تحصیلات خود به عنوان حکاک و مطالعات جانبی در زمینه‌های مرتبط هنری و رشته‌های فنی و بازرگانی، در سال ۱۹۷۵ اقدام به افتتاح آتلیه خود در دهکده دوبل (در نزدیکی فورزهایم) نمود. این آتلیه کوچک به تدریج مبدل به شرکت معروف و بین‌المللی بانز کالکشن شد. مؤسس این شرکت در زمره‌ اولین جواهرسازانی است که تمامی فعالیتهای خود را بر روی استفاده از پلاتین متمرکز نموده و موجب رواج مجدد پلاتین در ۱۹۷۶ در بازار آلمان شدند.

 کریستین بائر و جواهرات سمبلیک

کریستین بائر یکی از پیشگامان صنعت تولید جواهرات در آلمان به شمار می‌رود. این شرکت دارای سابقه‌ درخشان و قابل ملاحظه‌ ۱۲۰ سال فعالیت در ساخت جواهرات سنتی است. شعار شرکت دارای این مضمون است که جواهرات سمبلی هستند که دارای محدودیت زمانی نیستند و با داشتن چنین شعاری همواره در جهت ارایه محصولاتی با بهترین کیفیت، نهایت دقت را در انتخاب نیروی کار و مواد اولیه برگزیده است.

کریستن بائر با بیش از ۵۰ درصد آمار صادرات، یکی از فعالترین شرکتهای جواهرسازی دنیا محسوب می‌شود. شعبه‌های دیگر این مؤسسه همچون کریستین بائر اینک و کریستن بائر ندرلند سهم بسزایی در موفقیت مارک کریستین با ئر در سطح بین‌المللی داشته‌اند.

اکنون این شرکت در کلیه نمایشگاه های مهم بین‌المللی شرکت می‌جوید که از آن جمله می‌توان موارد ذیل را نام برد: اینترنشنال جوالری توکیو، اورلاندو، اینهورگنتا مونیخ، نمایشگاه باسل و نمایشگاه لاس وگاس.

منبع خبر: نشریه طلا جواهر
  ۲۱ اردیبهشت ۱۳۸۸ ساعت ۱:۱۸:۵۱ بعد از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد