پیشروی سکه با اونس

پیشروی سکه با اونس
روز گذشته، سکه معاملات خود را در کانال بالاتر آغاز کرد، ولی در ادامه روز تحت‌تاثیر افت بهای دلار، از سقف قیمت روزانه پایین آمد.

روز گذشته، سکه معاملات خود را در کانال بالاتر آغاز کرد، ولی در ادامه روز تحت‌تاثیر افت بهای دلار، از سقف قیمت روزانه پایین آمد. در سومین روز هفته، سکه معاملات خود را با قیمت یک میلیون و 33 هزار تومان آغاز کرد که افزایشی 4 هزار تومانی نسبت به روز پیشین داشت. رقم ابتدای ظهر دوشنبه بیشترین قیمت سکه در یک ماه گذشته بود. با وجود این، سکه روی این قیمت نماند و در ادامه روز به ابتدای کانال یک میلیون و 30 هزار تومان نزدیک شد. البته سرانجام روز دوشنبه سکه در کانال یک میلیون و 30 هزار تومان باقی ماند و با قیمت یک میلیون و 32 هزار تومان به کار خود پایان داد. این قیمت 3 هزار تومان بالاتر از روز یکشنبه بود.
عامل اصلی که قیمت سکه را در روز دوشنبه در مسیر افزایشی قرار داد، افزایش بهای اونس در بازارهای جهانی بود. طلای جهانی تا ساعت 3 بعدازظهر روز دوشنبه بالای محدوده هزار و 280 دلار باقی ماند و از این طریق قیمت سکه تحریک شد. در مقابل، چنانکه اشاره شد، فروش دلار از سوی متضرران بازار سکه عاملی بود که موجب شد فلز گرانبهای داخلی رشد بیشتری را تجربه نکند.

منبع خبر: دنیای اقتصاد
  ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۷:۴۹:۲۸ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد