مهمترین خواص انگشتر عقیق برای زنان و مردان که باید بدانید!

مهمترین خواص انگشتر عقیق برای زنان و مردان که باید بدانید!
خواص انگشتر عقیق چیست؟ انگشتر عقیق چه فوایدی دارد؟ چگونه انگشتر عقیق را بشناسیم؟ انگشتر عقیق مردانه چه خاصیتی دارد؟ چرا مردان انگشتر عقیق می پوشند؟

خواص انگشتر عقیق به دلیل روایت‌هایی که در مورد این سنگ وجود داشته و تأثیری که این سنگ می‌تواند بر حالات روانی و افکار فرد بگذارد جالب‌توجه است. سنگ عقیق یکی از اسرارآمیزترین و متنوع‌ترین انواع سنگ قیمتی است که با فرهنگ مذهبی نیز پیوندی قوی پیدا کرده است. عقیق از جمله سنگ‌های جواهر نیمه قیمتی است که در ایران از ارزش معنوی بسیاری برخوردار است. در این مقاله به طور مفصل در مورد خواص انگشتر عقیق و نحوه‌ی شناسایی میزان تأثیر و انرژی آن صحبت خواهیم کرد.

عکس سنگ عقیق - طلا و جواهر زر

عقیق از جمله سنگ‌های جواهر نیمه قیمتی است که در ایران از ارزش معنوی بسیاری برخوردار است. خواص انگشتر عقیق از نظر سلامتی جسمانی و روانی و تأکید بسیار روایات مذهبی بر استفاده از انگشترعقیق زنانه و همچنین انگشتر عقیق مردانه سبب شده است که خرید انگشتر عقیق یکی از گزینه‌های علاقه‌مندان به سنگ‌های جواهر باشد.

 بخش عمده‌ای از محصولات ویژه‌ی سایت طلا و جواهر زر به کمک انواع سنگ عقیق زینت داده شده‌اند. طی تمام سال‌هایی که در این حرفه فعالیت داشته‌ام افراد متعددی در مورد انواع این سنگ افسانه‌ای و نحوه‌ی انتخاب یک نمونه‌ی خاص و ویژه از آن پرس‌وجو می‌کنند.

به طور مثال: اطلاع دارید که چطور میشه یک سنگ عقیق مناسب برای افزایش حس قدرت و امنیت مالی رو انتخاب کرد؟ یا بهترین نمونه‌ی سنگ عقیق با تونالیته‌ی سرخ چیست؟ بهترین نوع تراش یا رنگ‌بندی سنگ عقیق چی هست؟ حالا فرصت بسیار مناسبی برای جواب دادن به این سؤال‌هاست.

فاضلی هستم ، کارشناس سایت طلا و جواهر سازی زر و در این مقاله می خواهم  به خواص مذهبی و جسمانی سنگ عقیق و خصوصا استفاده آن به عنوان نگین انگشتری بپردازیم و به علل محبوبیت آن در بین مسلمانان خصوصا ایرانیان بپردازیم و ببینیم چرا از دیرباز انگشتر عقیق اصل جز محبوبترین زیورآلات ایرانیان بوده است، تا انتهای مقاله همراه من باشید. شما در پایان مقاله متوجه می شوید که: خواص انگشتر عقیق چیست؟ انگشتر عقیق چه فوایدی دارد؟ چگونه انگشتر عقیق را بشناسیم؟ انگشتر عقیق مردانه چه خاصیتی دارد؟ چرا مردان انگشتر عقیق می پوشند؟ انگشتر عقیق چند رنگ دارد ؟ 

ابتدا در مورد تاریخچه‌ سنگ عقیق بدانید

سنگ عقیق عموماً به‌صورت غیرشفاف یا نیمه شفاف در دسترس است و پس از تراش‌کاری، جلوه‌ای بسیار صاف و خیره‌کننده را از خود به نمایش خواهد گذاشت و پتانسیل خوبی در مورد انواع حکاکی و نوشتن ادعیه و جملات مذهبی را در خود دارد.

 عکس سنگ عقیق - طلا و جواهر زر

این سنگ اولین بار در حدود قرن ۴ قبل از میلاد و در رودخانه‌های سیسیل کشف شد و رسماً پای خود را به دنیای جواهرسازی باز کرد. اما علت کاربرد بالای آن، بیشتر به‌وفور بالا و در دسترس بودن آن بازمی‌گردد. شما می‌توانید با صرف هزینه‌ای کم، انواع متعددی از سنگ عقیق را خریداری کنید. اما باید بدانید که انرژی سنگ‌های عقیق بسیار متفاوت است و شما با یک تست ساده می‌توانید بفهمید که یک سنگ برای شما مناسب است یا خیر.

بررسی انرژی سنگ عقیق با دست

سنگ‌ها به دلیل ساختار خاص خود قادر به ذخیره یا به ارتعاش درآوردن انرژی شدیدی هستند. این موضوع را در ابتدا با مثالی ساده توضیح می‌دهم. زمانی که یک موسیقی در محیط منتشر می‌شود، این موسیقی علاوه بر ارتعاشی که در گوش و بافت فیزیکی ایجاد می‌کند، بسته به محتوای خود می‌تواند تا حدی افکار و احساسات شما را نیز تحت‌تأثیر قرار دهد. خواص انگشتر عقیق نیز به همین شکل وارد عمل می‌شود.

یا به طور مثال با خواندن این مقاله، شما احساس و انرژی افکار نویسنده را دریافت می‌کنید و ممکن است در ذهن خود ویژگی‌ها و رفتارهای خاصی را متصور شوید که انرژی این کلمات یا نویسنده را برای شما تداعی می‌کند. رفتاری که هر یک از عناصر اطراف ما قادر به انتقال ذهنی و انتزاعی هستند، تعریف‌کننده‌ی انرژی خاص آن‌هاست و در بازخوانی ارتعاش سنگ‌ها نیز می‌تواند بسیار مؤثر واقع شود.

انرژی سنگ عقیق با دست - طلا و جواهر زر

برای تست انرژی و خواص انگشتر عقیق به شیوه‌ی زیر عمل کنید. زمانی که به لحاظ ذهنی و روانی آماده‌ باشید می‌توانید انواع سنگ عقیق را در دست گرفته و بررسی کنید. اگر احساس کردید تمرکز کافی ندارید، مدتی مراقبه انجام دهید تا حساسیت شما نسبت به آنچه در اطراف شما در حال رخ دادن است افزایش پیدا کند.

حال سنگ عقیق را در دست چپ خود گرفته و کوچک‌ترین تغییرات حسی و دمایی را بررسی کنید. احساس گرفتگی، سرما، تجسم بافت‌های آلوده و نامنظم یا هجوم احساسات منفی می‌تواند به این معنی باشد که سنگ، بافت و انرژی نامناسبی دارد.

همچنین ارتعاش پایین یا خنثی به معنی ضعیف بودن با بی‌ارزش بودن سنگ است. یک سنگ عقیق خوب باید بتواند تا احساسی قدرتمند و البته مثبت را درون شما ایجاد کند. در صورت افزایش حساسیت می‌توانید کمابیش با نگاه کردن به تصویر یک سنگ نیز حس خاصی را از آن دریافت کنید، اما بهترین روش در دست گرفتن سنگ است.

دلیل محبوبیت انگشتر عقیق در بین ایرانیان چیست؟

همان‌طور که اشاره کردیم سنگ جواهر عقیق یکی از محبوب‌ترین سنگ‌های جواهر نزد ایرانیان است، این سنگ در کنار سنگ‌های قیمتی دیگری چون زمرد، یشم و یاقوت از دوران باستان تا کنون به اشکال مختلف در جواهرسازی، مهرسازی، تسبیح و سایر زیورآلات همواره مورد توجه بوده است.

خواص انگشتر عقیق

یکی از دلایل محبوبیت انگشتر عقیق در ایران، باورهای مذهبی اسلام‌گرایانه است که سنگ عقیق را از جمله سنگ‌های کریمه می‌داند، منظور از سنگ‌های کریمه سنگ‌های جواهری است که در روایات اسلامی به استفاده از آنها سفارش شده است.

خواص انگشتر عقیق در ایران باستان

از زمان‌های بسیار دور اعتقاد مردم ایران بر این بوده است که سنگ عقیق یک نگین مقدس است و اعتقاد داشتند که این سنگ حامی آنها در برابر حوادث و بلایا و به‌ویژه عامل پیروزی آنها در جنگ‌ها است. همچنین خواص دیگری که برای عقیق در نظر گرفته شده است شامل ایجاد آرامش و شادابی، برطرف شدن ناراحتی‌های روحی و دور ساختن انرژی‌های منفی می‌شود.

خواص انگشتر عقیق از نظر دین اسلام

در دین اسلام روایات و احادیث بسیاری وجود دارد که انسان را به استفاده از انگشتر عقیق توصیه کرده‌اند، یکی از مشهورترین روایات در این زمینه از امام کاظم (ع) است که می‌فرمایند: " خداوند به خود قسم یاد کرده است که هرگز دستی که انگشتر عقیق را پوشیده است عذاب نمی‌کند، به‌شرط این که ولایت علی (ع) را داشته باشد.

انگشتر عقیق

برای دیدن و خرید انگشتر عقیق زنانه طلای زرد و برلیان کلیک کنید

همچنین روایت دیگری وجود دارد از امام علی (ع) که می‌گوید دو رکعت نماز با انگشتر عقیق برابر با هزار رکعت نماز بدون این انگشتر است.

رسول خدا (ص) فرموده‌اند: تا زمانی که انگشتر با نگین عقیق در دست داشته باشید حزن و اندوه بر شما وارد نمی‌شود.

خواص انگشتر عقیق مردانه برای افراد سخت‌پسند

اصولا خواص انگشتر عقیق مردانه به تأثیرات درمانی و فیزیکی محدود نمی‌شود. ما از سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی استفاده می‌کنیم چراکه نوعی همزادپنداری روحی را با آن‌ها در خود احساس می‌کنیم. این همزادپنداری، می‌تواند سنگ را به‌صورت یک شخصیت یا ماهیتی قدرتمند در اختیار اراده و اقتدار شخصی ما قرار دهد.

سنگی که بتواند عمیقاً شمارا به خود جلب کند، همپوشانی بیشتری با قدرت‌هایی دارد که به دنبال کسب آن‌ها هستید. در انتخاب انگشتر عقیق مردانه نیز مطمئن شوید سنگ انتخابی شما، با طبع درونی شما سازگاری دارد. از نشانه‌های متضاد بودن سنگ با خواصی که به دنبال آن هستید، دریافت نوعی احساس درماندگی، خستگی یا سردرگمی در هنگام نگاه کردن به سنگ است. این حالت می‌تواند با استفاده‌ی مداوم از گوهرسنگ نیز تداوم پیدا کند.

بااین‌وجود، درصورتی‌که سنگ عقیق با احساسات شخصی شما همپوشانی داشته باشد، می‌توانید انتظار داشته باشید که استفاده از انگشتر عقیق مردانه بتواند شمارا به سمت تصمیمات زیرکانه‌تری سوق دهد و شمارا در جریان انجام معاملات و مذاکرات، تبدیل به فردی با حضور ذهن بیشتر کند.

خواص انگشتر عقیق برای زنان چیست؟

خواص انگشتر عقیق زنانه بخصوص در طراحی‌های خاص و شکیل، می‌تواند سبب افزایش تمرکز و انرژی، درزمینه‌های پر چالش شود. عقیق بخصوص در طیف‌های رنگی گرم، همپوشانی خاصی با موضوعات و اهداف مادی و این جهانی دارد بااین‌حال در مورد انتخاب سنگی که با طبع و خصوصیات شخصی شما سازگاری دارد بسیار هوشیار باشید.

عقیق به خلاف رنگ‌بندی‌های رایج خود، طبیعتی بسیار سرد دارد و در نمونه‌هایی مثل عقیق سبز یا طیف‌های سردتر، ممکن است نوعی سرما‌ی یخبندان را در روح و ذهن خود دریافت کنید. این طبیعت ممکن است برای برخی افراد ناخوش آیند باشد. شما می‌توانید با خیره شدن و یا در دست گرفتن سنگ عقیق، متوجه شوید که با انرژی شما هماهنگی کافی دارد یا خیر.

خواص انگشتر عقیق بر اساس ماه تولد

انگشتر عقیق برای متولدین همه ماه‌ها خواصی به همراه دارد، اما این سنگ جواهر برای متولدین ماه مهر، دی، بهمن، مرداد و شهریور با خواص بیشتری همراه است.

خواص انگشتر عقیق از نظر سلامت

نکته جالب در مورد سنگ عقیق آن است که در همه قبایل و ملل کهن سنگ مقدسی محسوب می‌شود، از انگشتر عقیق برای افزایش درآمد و روزی و همچنین رونق کسب و کار استفاده می‌شود. در بسیاری از باورها گفته می‌شود که سنگ عقیق باعث آسان شدن کارها می‌شود. در این بخش به برخی اعتقادات در خصوص خواص انگشتر عقیق از نظر سلامت جسم و روان می‌پردازیم.

انگشتر عقیق زنانه

برای دیدن و خرید انگشتر طلا با سنگ عقیق، یاقوت و برلیان کلیک کنید

- از جمله خواص انگشتر عقیق برای زنان، جلوگیری از خونریزی‌های شدید ماهیانه است.

- استفاده از انگشتر عقیق برای تقویت نقاط مختلف بدن و همچنین ایجاد تعادل و هماهنگی در بدن مفید است.

- گفته می‌شود که انگشتر عقیق باعث دور شدن انرژی‌های منفی از محیط می‌شود.

- استفاده از انگشتر عقیق برای مردان و زنان با شادابی و آرامش روح و برطرف شدن غم، غصه و ناراحتی‌های روحی همراه است.

خواص انگشتر عقیق از نظر طبی

انگشتر عقیق مردانه

برای دیدن و خرید انگشتر عقیق مردانه طلا و برلیان کلیک کنید

سنگ عقیق دارای فرکانس 610 نانومتر است که خواص درمانی خنک‌کننده، مرطوب و ضد آلرژی دارد. به همین دلیل است که استفاده از سنگ عقیق برای درمان آسم و تنظیم هورمون‌ها توصیه شده است. از جمله خواص انگشتر عقیق برای خانم‌ها می‌توان به برقراری تعادل هورمونی در زنان یائسه اشاره کرد.

در طب سنتی چینی آمده است که سنگ عقیق باعث پاک‌سازی چاکراهای مختلف در بدن می‌شود و به همین دلیل به کاهش اضطراب و تنش کمک می‌کند.

همچنین گفته می‌شود از جمله خواص انگشتر عقیق برای مردان افزایش اعتمادبه‌نفس در آنها، تقویت سیستم گوارشی و قلب و سبب تسهیل گردش خون در آنان می‌شود.

در طب سنتی آمده است که استفاده از انگشتر عقیق برای درمان بی‌خوابی و اختلالات پوستی مفید است. همچنین باعث پاک‌سازی سیستم لنفاوی و لوزالمعده می‌شود. همچنین سنگ عقیق می‌تواند در کاهش تب و یا علائم صرع نیز مؤثر باشد. در ادامه مقاله خواص انگشتر عقیق به بررسی ویژگی‌های عقیق کبود خواهیم پرداخت.

 

عقیق

1. خواص انگشتر عقیق کبود : افزایش حس خونسردی با عقیق کبود

عقیق کبود یکی از سنگ‌های بسیار موردعلاقه مردان است، استفاده از سنگ عقیق کبود برای ساخت انگشترهای مردانه با خواص بسیاری همراه است. عقیق کبود، جلوه‌ای رمانتیک و خونسرد را به نمایش می‌گذارد که با پرداخت شیک و حرفه‌ای می‌تواند منجر به ساخت فاخرترین انواع جواهرات زنانه و مردانه شود. شما می‌توانید هر یک از انگشترهای موجود در فروشگاه اینترنتی طلا و جواهرات زر را فارغ از تصاویر پیشنهادی، به کمک عقیق نیز سفارشی‌سازی کنید. خواص انگشتر عقیق کبود در طولانی‌مدت با شما همراه شده و تجارب شما از زندگی را ثبت کرده و تحت تأثیر قرار خواهد داد.

از خواص انگشتر عقیق کبود می‌توان به تقویت وضعیت مالی، افزایش هاله انرژی مثبت، درمان استرس و میگرن، سردرد و اختلالات عصبی و روانی با رفع ناراحتی‌های روحی اشاره کرد.

عقیق کبود جلوه‌ای خنثی و سرد از عقیق را به نمایش می‌گذارد و ویژگی‌های گرم و آتشین اغلب سنگ‌های عقیق را ندارد. به‌علاوه میزان شفافیت آن را در بیشتر موارد می‌توان متوسط ارزیابی کرد و هارمونی پیچیده‌ای از طیف‌های یاسی و سفید و بنفش را به نمایش می‌گذارد.

پس اگر بیشتر علاقه‌مند به افزایش احساسات توأم با خونسردی و آرامش در درون خود هستید، می‌توانید یک سنگ عقیق کبود را امتحان کنید. در ادامه مقاله خواص انگشتر عقیق به بررسی انرژی و ویژگی‌های عقیق سبز خواهیم پرداخت.

2. خواص انگشتر عقیق سبز 

یکی دیگر از انواع عقیق که در ساخت انگشترها مورداستفاده قرار می‌گیرد عقیق سبز است. این سنگ نیمه قیمتی دارای رنگ زیبا و دلربایی است. گفته می‌شود که عقیق سبز دارای خاصیت محافظت‌کننده است، بنابراین می‌توان از آن به‌عنوان یک حرز مناسب استفاده کرد. گفته می‌شود که عقیق سبز باعث رفع تشنگی شده و مانع از بروز تب می‌شود.

خواص انگشتر عقیق سبز  - طلا و جواهر زر

عقیق سبز بلافاصله چاکرای قلب شما را تحت تأثیر قرار خواهد داد. رنگ‌بندی این سنگ می‌تواند بسته به میزان خلوص، بسیار مات یا تا حدی شفاف به نظر برسد. رنگ‌بندی نیز از تنوع بالایی برخوردار است و می‌تواند طیف‌های مات و خنثی تا تند و گرم سبز را شامل شود.

اگر به دنبال یک رنگ‌بندی شاد از عقیق سبز هستید، انواع عقیق سبز انگوری که رنگ‌بندی روشنی دارند را انتخاب کنید اما رنگ‌بندی تیره و مات عقیق سبز به‌راحتی حسی از مبارزه و جنگ‌آوری را تداعی می‌کند. خواص انگشتر عقیق سبز را می‌توانید با در دست گرفتن این سنگ و تجسم حالات انتزاعی‌ خاصی که به شما دست می‌دهد مورد بررسی بیشتر قرار دهید.

3. خواص انگشتر عقیق سرخ یا یمنی : محبوب‌ترین نوع عقیق

عقیق سرخ یا یمنی در ایران بسیار محبوب هستند، البته باید توجه داشته باشید که اکثر این سنگ‌های عقیق بهسازی شده هستند و اصطلاحاً رنگ شده‌اند. این انگشتر خواصی از جمله تقویت قلب، کاهش تب، استفاده از آن در زمان باغبانی باعث افزایش حاصلخیزی و حفاظت از افکار پلید می‌شود. استفاده از انگشتر عقیق سرخ باعث طول عمر و افزایش شهامت نیز می‌شود.

عقیق سرخ را می‌توان به‌عنوان آیکن سنگ عقیق برشمرد چراکه به لحاظ محبوبیت و وفور در درجه‌ی بالایی قرار دارد و اغلب متقاضیان خرید این سنگ نیز به دنبال یک نمونه‌ی خوش آب و رنگ از آن هستند. علت اینکه از شما می‌خواهم انرژی هر سنگ را آگاهانه و دقیق بررسی کنید این است که رنگ‌بندی سنگ‌ها ممکن است توسط برخی از جواهرسازان و در شرایط آزمایشگاهی دست‌کاری شده و اصطلاحاً بهسازی شود.

یک سنگ عقیق سرخ می‌تواند مستقیماً چاکرای ریشه‌ی شما را تحت تأثیر قرار دهد. این چاکرا تأمین‌کننده‌ی حس امنیت شما در زندگی است، بخصوص امنیت مالی و چنانچه از سنگی حس ناامنی و خشونت یا ترس و برده‌داری را احساس کردید، آن سنگ بخصوص، انرژی چاکرای ریشه‌ی شما را در جهتی منفی به حرکت درمی‌آورد.

معرفی چند محصول زیبا انگشتر عقیق زنانه و مردانه به همراه خواص آن

در این قسمت به معرفی چند نمونه انگشتر طلای زنانه عقیق و انگشتر طلای مردانه عقیق موجود در فروشگاه طلا و جواهر با سنگ عقیق سایت زر می پردازیم و شما می توانید برای دیدن نمونه های بیشتر به این فروشگاه مراجعه نموده و سایز محصولات و زیورآلات ساخته شده از عقیق سرخ و طلای 18 عیار را ملاحظه نمایید.

عکس انگشتر طلا با نگین عقیق قرمز - سایت زر

انگشتر عقیق و یاقوت قرمز زنانه طلا و جواهر برلیان مدل rgf1761 نمونه‌ای محبوب و پرجلوه از یک انگشتر عقیق است که تراشی شفاف و خوش‌رنگ از عقیق سرخ و گرم را که به‌وسیله‌ی قطعات کوچک و نرم و شیرین یاقوت دربرگرفته شده است را به نمایش می‌گذارد. خواص انگشتر عقیق سرخ می‌تواند حالات احساسی و رمانتیک را نیز تحت تأثیر قرار دهد به شرطی که نمونه‌ای خوب از این سنگ را انتخاب کنید.

عکس مدل انگشتر عقیق سرخ  طلای زنانه - سایت زر

انگشتر طلای زنانه با نگین عقیق قرمز و الماس تراش برلیان مدل rgf1687 نیز نمونه‌ای موفق از ترکیب عقیق با طلای پایه‌ی رزگلد است و رنگ‌بندی سنگ به‌کاررفته در این محصول نیز بیشتر هاله‌هایی صورتی و رمانتیک را از خود به نمایش می‌گذارد.

اگر به فروشگاه طلا و جواهرات آقایان نیز نگاهی داشته باشیم، چند نمونه‌ی محبوب از انگشتر جواهر عقیق سرخ قابل‌مشاهده است. انگشتر مردانه جواهر با نگین عقیق و الماس تراش برلیان مدل rgm1465 نمونه‌ای اسپورت و لوکس از یک انگشتر عقیق سرخ و گرم است که از شفافیت بسیار بالایی به‌عنوان یک سنگ عقیق برخوردار است و با طلای پایه‌ی زرد نیز همخوانی ویژه‌ای دارد.

عکس و قیمت انگشتر عقیق مردانه اصل طلا - سایت زر

در ادامه مقاله خواص انگشتر عقیق به بررسی ویژگی‌ها و علت محبوبیت عقیق شجر خواهیم پرداخت.

4. خواص انگشتر عقیق خزه یا عقیق شجر: خاص‌ترین و منحصربه‌فردترین الگوهای عقیق 

نگین عقیق شجر یا عقیق خزه نیز از جمله نگین‌های پرطرف‌دار برای ساخت انگشترهای مردانه است. این انگشتر نیز خواص بسیاری دارد که از آن جمله می‌توان به افزایش رزق و روزی، آرامش روح و روان و تعادل هورمون‌های بدن اشاره کرد.

عقیق شجر جلوه‌های افسون کننده از خزه را به نمایش می‌گذارد که به نظر می‌رسد منظره‌ای وسیع از طبیعت به‌صورت مینیاتوری در این سنگ حبس شده است. این جلوه‌ها عموماً تداعی‌کننده‌ی تصاویری از درختان مینیاتوری هستند و بستر این نوع از سنگ نیز می‌تواند طیف رنگی بسیار متنوعی را شامل شود.

 این نوع از سنگ عقیق به‌واسطة جلوه‌ی خاص خود می‌تواند ارتباط قلبی عمیقی با صاحب جواهر پیدا کند. خاصیت این سنگ شباهت نزدیکی با دیگر انواع عقیق دارد بااین‌حال لازم است خودتان این سنگ‌ها را در دست گرفته و با دقت انرژی آن‌ها را تست کنید.

5. خواص انگشتر عقیق زرد یا شرف الشمس و علت محبوبیت آن

یکی از جذاب‌ترین رنگ‌های عقیق رنگ زرد است که بسیار چشم‌نواز و زیبا است. این رنگ معمولاً در طیف رنگ‌های کرمی تا پرتقالی دیده می‌شود. گفته می‌شود که از خواص انگشتر عقیق زرد برای مردان و زنان دستیابی به عزت نفس است. همچنین استفاده از این نگین باعث افزایش عشق و علاقه و دور شدن انرژی‌های منفی مثل ترس، حسادت و عصبانیت می‌شود. همچنین گفته می‌شود که استفاده انگشتر عقیق زرد برای مردان و زنان با افزایش رزق و روزی همراه است.

این سنگ قیمتی به دلیل ارتباط با چاکرای سوم و نیازی که افراد به تقویت انرژی این چاکرا دارند مورداستفاده قرار می‌گیرد. بااین‌حال شما باید دقت داشته باشید که با درگیر ساختن خود با انواعی از سنگ عقیق شرف شمس که با ایده‌هایی غیر معتبر شارژ شده‌اند یا مطالبی مرموز بر روی آن‌ها حک شده است خودداری کنید.

خواص انگشتر عقیق زرد یا شرف الشمس - طلا و جواهر زر

خواص انگشتر عقیق شرف شمس در بسیاری از منابع با اغراق‌گویی و مبالغه همراه شده است و این موضوع به دلیل علاقه‌ی افراد به انتظار اطلاعات ضدونقیض و سو استفاده از عدم آگاهی افراد می‌باشد. شما می‌توانید سنگ‌ها را به‌راحتی مورداستفاده قرار دهید اما به یاد داشته باشید که سنگ‌ها بیشتر مانند یک بوستر عمل می‌کنند و بسته به نوع خود می‌توانند همان اندازه که انرژی شما را بهبود می‌بخشند، موجب تخریب و آلودگی آن نیز بشوند.

چاکرای سوم معروف به شبکه‌ی خورشیدی، رنگ زرد درخشانی دارد و عزت‌نفس، حس ارزشمند بودن و قدرت شخصی شما برای ارتباط با دیگران را مدیریت می‌کند و بسیاری از ایده‌ها جهت تخلیه و آسیب ذهنی نیز متوجه این مرکز انرژی است. به همین جهت اکیداً توصیه می‌کنیم که تنها از مراجع معتبر و قابل‌اعتماد در مورد تهیه‌ی انواع جواهرات سنگی اقدام کرده و انرژی سنگ‌ها را نیز به شیوه‌ی صحیح بررسی کنید.

جمع‌بندی خواص انگشتر عقیق

در این مقاله تلاش کردیم تا شما را با انواع نگین عقیق و خواص آن آشنا کنیم. همان‌طور که ملاحظه کردید این نگین نیمه قیمتی اما بسیار محبوب و پرطرف‌دار بین زنان و مردان هم از نظر طب سنتی و هم از نظر اعتقادات اسلامی و ایرانی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و خواص قابل‌توجهی دارد و همیشه مورد توجه آقایان و بانوان قرار دارد. 

خواص انگشتر عقیق بسیار متنوع بوده و شما می‌توانید به طور تجربی و در طول زمان، اطلاعات بیشتری را به‌صورت حسی و شهودی استخراج کنید. سنگ عقیق نمونه‌ای از یک سنگ نیمه قیمتی است که امروزه در طراحی انواع طلا و جواهرات زنانه و مردانه نیز مورداستفاده قرار می‌گیرد.

جالب است که بدانید از سنگ عقیق نه تنها برای انگشتر طلا و جواهر استفاده میشود، بلکه از این سنگ عقیق به عنوان نگین های اصلی در دیگر اکسسوری های زنانه همچون آویز عقیق، گوشواره عقیق، دستبند عقیق و یا نیم ست عقیق نیز مورد توجه می باشد.

شما می‌توانید با حضور در بخش‌های مختلف سایت در مورد مرور و مقایسه‌ی انواع انگشتر عقیق زنانه و مردانه و دیگر جواهرات قیمتی که با این سنگ ساخته‌شده است اقدام کنید. همچنین ما نمونه‌هایی از انواع آویز عقیق، گوشواره عقیق، دستبند عقیق و نیم ست عقیق را تدارک دیده‌ایم که می‌توانند ایده‌های وسوسه کننده‌ای را در مورد خرید جواهرات عقیق، پیش روی شما قرار دهند.

شما عزیزان اگرچه تمایل به خرید و داشتن طلا و جواهراتی با سنگ عقیق می‌باشید و یا سنگ عقیقی دارید که برای شما ارزشمند می‌باشد، می‌توانید با ما تماس بگیرید و با طراحان ما برای ساخت آن از طلا و پلاتین کمک بگیرید. به یاد داشته باشید برای زیباتر شدن و پرجلوه‌تر شدن این سنگ می‌توانید از جواهراتی همچون برلیان کمک گرفته تا نگین شما بیشتر از پیش برای شما بدرخشد. درصورتی‌که نیاز به مشاوره برای ساخت داشتید می‌توانید با شماره‌های شرکت که عبارت است از ۸۸۶۴۱۵۰۳ و ۸۸۶۴۱۵۰۴ تماس بگیرید و یا با شماره همراه مندرج در سایت که عبارت است از ۰۹۱۲۱۵۹۸۴۱۹ تماس حاصل کنید و یا از طریق واتساپ و تلگرام این شماره همراه و همین‌طور ایمیل سایت با گالری زر در تماس باشید.

منبع خبر: اختصاصی سایت زر
  ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۹:۵۶:۸ بعد از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد