تداوم روند کاهشی قیمت انواع سکه طلا

تداوم روند کاهشی قیمت انواع سکه طلا
رئیس اتحادیه کشوری طلا وجواهر گفت: روند کاهشی قیمت انواع سکه بهار آزادی که از صبح چهارشنبه در بازار سکه تهران اغاز شد همچنان ادامه دارد.
محمد کشتی ارای در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر با اشاره به توقف تقاضا برای خرید انواع سکه بهار ازادی در بازار سکه افزود : در پی اعلام بانک مرکزی برای عرضه انواع سکه بهار ازادی در شعب منتخب بانکهای کشور حباب قیمت انواع سکه شکست و هر لحظه از قیمت ان کاسته شد به طوری که عصر امروز قیمت فروش سکه ربع بهار ازادی با 50 هزار تومان کاهش نسبت به دیروز 112 هزار تومان ، قیمت تمام بهار ازادی با 35 هزار تومان کاهش 412 هزار تومان و قیمت نیم سکه نیز با 15 هزار تومان کاهش 210 هزار تومان شد.
محمد کشتی آرای با بیان اینکه امروز صف خرید سکه جای خود را به صف فروش داد گفت : با وجود این در بازار سکه همه فروشنده بودند اما برعکس روزهای گذشته خریداری وجود نداشت.
وی اظهار داشت : روند کاهشی قیمت انواع سکه ، دربانک کارگشایی هم تاثیر چشمگیری داشت به طوری که اعلام شد در سالن حراج سکه بانک کارگشایی که در روزهای گذشته مملو از جمعیت بود خریدار کمتر یافت می شد.
رئیس اتحادیه طلا و جواهر با بیان اینکه انهایی که هشدارهای داده شده مبنی بر حبابی بودن قیمت ها را نادیده گرفتند و در روزهای اخیرمبادرت به خرید سکه کردند دچار زیان شدند گفت : امروز هشت درصد از 12 درصد حباب قیمت سکه شکسته شد و پیش بینی می شود از روز شنبه که عرضه سکه بهار ازادی در شعب منتخب بانکها اغاز می شود قیمت ها به قیمت واقعی نزدکتر شود.
کشتی ارای افزود : در مدتی که قیمت سکه حباب گونه افزایش یافت قیمت شمش و مصنوعات طلا متناسب با قیمت جهانی بود.
وی از مردم خواست برای سرمایه گذاری در هر بازار مطالعه کنند و از نظر های کارشناسان بهره گیرند و اگاهانه وارد بازار شوند تا دچار ضرر وزیان نشوند.
منبع خبر: واحد مرکزی خبر
  ۱ اردیبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۴:۵۴:۵۸ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد