کاهش قيمت سکه به 420 ، 214 و 120 هزار تومان

کاهش قيمت سکه به 420 ، 214 و 120 هزار تومان
رئیس اتحادیه کشوری فروشندگان طلا و جواهر گفت: با اقدام بانک مرکزی در افزایش شعب عرضه انواع سکه بطور یکسان، قیمت انواع سکه به قیمت های واقعی نزدیک می شود.
رئیس اتحادیه کشوری فروشندگان طلا و جواهر گفت: با اقدام بانک مرکزی در افزایش شعب عرضه انواع سکه بطور یکسان، قیمت انواع سکه به قیمت های واقعی نزدیک می شود. محمد کشتی آرای در مصاحبه تلفنی با خبرنگار ما با بیان اینکه از ابتدای معاملات صبح امروز تاکنون حدود 40 هزار تومان قیمت سکه افت داشته است، افزود: هرچند قیمت های متفاوتی به لحاظ شرایط بازار وجود دارد اما می توان گفت که ربع سکه 120 هزدار تومان ، نیم سکه 214 هزار تومان و سکه تمام بهار ازادی هم 420 هزار تومان خرید و فروش می شود.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیشتر کسانی که به بازار مراجعه می کنند ،فروشنده سکه هستند، گفت: به موقع به خریداران غیرصنفی هشدارهای لازم درخصوص ترکیدن حباب قیمت سکه داده شد و مطمئنا کسانی که این هشدارها را جدی نگرفتند از امروز تا زمان تثبیت قیمت های سکه بطور جدی متضرر خواهند شد.
کشتی آرای با بیان اینکه افزایش قیمت انواع سکه در کشور منطقی و واقعی نبوده است ، افزود : پیش بینی بازگشت به قیمت های قبلی واضح بود و نباید کسانی که به دنبال کسب سود بودند ، وارد این ماجرا می شدند. رئیس اتحادیه کشوری فروشندگان طلا و جواهر با تاکید بر اینکه هنوز هم قیمت های انواع سکه در بازار واقعی نشده است، اضافه کرد: همچنان حدود 20 هزار تومان در هر قطعه از سکه با قیمت های واقعی جهانی فاصله است که امیدواریم با شرایط کنونی بازار قیمت انواع سکه تا عصر امروز واقعی شود. 
منبع خبر: واحد مرکزی خبر
  ۳۱ فروردین ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۲۲:۴۴ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد