پیش‌بینی تحلیل‌گران از قیمت طلا در هفته جاری

پیش‌بینی تحلیل‌گران از قیمت طلا در هفته جاری
تحلیلگران در نظرسنجی هفتگی کیتکونیوز در مورد جهت قیمت طلا در هفته جاری اختلاف نظر داشتند.
تحلیلگران در نظرسنجی هفتگی کیتکونیوز در مورد جهت قیمت طلا در هفته جاری اختلاف نظر داشتند. از میان 37 شرکت کننده در این نظرسنجی، 23 نفر پاسخ دادند که از میان آنها 10 نفر افزایش، 9 نفر کاهش و چهار نفر ثابت ماندن قیمت را پیش بینی کردند. فعالان بازار شامل معامله‌گران طلا، بانک‌های سرمایه گذاری، معامله‌گران معاملات آتی و تحلیلگران چارت فنی هستند.
شرکت کنندگان در نظرسنجی هفته گذشته اکثرا دید منفی داشتند با این همه طلا حدود 28 دلار افزایش یافت.
کسانی که افزایش قیمت طلا را پیش‌بینی کردند معتقدند این فلز گرانبها از بهبودی که در بازه 1180 دلار پیدا کردند پشتیبانی شده است. اما در مقابل کسانی که قیمت‌های ضعیف‌تر را پیش بینی می‌کنند افزایش قیمت در هفته گذشته را موقتی می‌دانند.
با وجود افزایش قیمت طلا در هفته گذشته تحلیل‌گران همچنان در مورد دورنمای این فلز ارزشمند بدبین باقی مانده اند و کاهش قیمت آن به پایین 1200 دلار را تا پایان سال جاری میلادی را پیش بینی می‌کنند.
تحلیلگران مورگان استنلی معتقدند رشد قوی تقاضای مصرف کننده در چین و هند که بزرگ‌ترین بازارهای مصرف کننده طلا در جهان است تنها به نفع بازار طلای فیزیکی خواهد بود اما در کوتاه مدت دلار قوی‌تر و افزایش نرخ‌های بهره در آمریکا مانع جدی برای صعود طلا و فلزات ارزشمند دیگر ایجاد خواهند کرد. 
منبع خبر: ایسنا
  ۱۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۹:۴۷:۲۵ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد