اقتصاد بازرگانی

تعداد کل: 471 صفحه 1 از 24
  • زمان اجراي كلينيك محصولزمان اجراي كلينيك محصول

    كلينيك محصول يك روش تحقيق بازاريابي است كه طي آن نظر مشتريان در مورد محصول شركت مورد سوال قرار گرفته و شركت تصميمات خود را در مقاطع مختلف بر مبناي اين نظرات اتخاذ مي‌كند.

    ۲۸ تیر ۱۳۹۰
  • كلينيك محصول نوعي از تحقيقات بازاريابيكلينيك محصول نوعي از تحقيقات بازاريابي

    كلينيك محصول نوعي از تحقيقات بازاريابي است كه با هدف شناخت نظرات مشتريان از محصولات و خدمات جديد يا قديم شركت انجام مي‌گيرد.

    ۲۸ تیر ۱۳۹۰
  • تعدیل نیروی انسانیتعدیل نیروی انسانی

    با جمعی از فعالان کسب و کار و منابع انسانی به مناسبتی دور هم بودیم. یکی از دوستان باتجربه از زمانی می‌گفت که مجبور شد اپراتور لیفت تراکی را تعدیل کند که حتی پس از تعدیل!

    ۱۹ تیر ۱۳۹۰
  • تاثیرگذاری پول بر روابط اجتماعيتاثیرگذاری پول بر روابط اجتماعي

    اگرچه طبق باور عمومی افرادی که دارای خصوصیات مشترک می‌باشند بیشتر جذب یکدیگر می‌شوند، اما به گفته‌ Small، استاد بازاریابی وارتون، در مورد خصوصیات مرتبط با پول تضاد بین افراد، جذاب است.

    ۱۹ تیر ۱۳۹۰
  • ارزیابی ایده‌های کاری شماارزیابی ایده‌های کاری شما

    آیا یک ایده کاری دارید؟ چگونه متوجه می شوید که آن امکان‌پذیر است؟ از کجا شروع می‌کنید؟ این همان معمای قدیمی‌راه اندازی یک کسب و کار جدید می‌باشد. در زیر چند راه برای آزمایش ایده شما وجود دارد.

    ۱۹ تیر ۱۳۹۰
  • پنج گام براي ارزیابی ایده و فرآیند توسعه کسب و کارپنج گام براي ارزیابی ایده و فرآیند توسعه کسب و کار

    یک جنبه مهم کسب‌ و کار موفق چگونگی ارزیابی شما از یک ایده یا مفهوم (پروژه) تجاری و نیز نحوه پیشبرد پروژه و ایجاد کسب‌ و کار ( در صورت اتخاذ تصمیم برای اجرا) است.

    ۱۹ تیر ۱۳۹۰
  • بازاريابي منحصر به فردبازاريابي منحصر به فرد

    هر تبليغ بايد حاوي يك پيشنهاد فروش و بازاریابی منحصر به فرد براي مصرف‌كننده باشد و جهت اثرگذاري اوليه در خصوص آن برند، بايد به صراحت بگويد ‌اين محصول را بخريد و از‌ اين فايده منحصر به فرد آن بهره‌مند شويد.

    ۱۹ تیر ۱۳۹۰
  • بازاریابی هوشمند در دوران رکودبازاریابی هوشمند در دوران رکود

    اخبار اقتصادی و رویدادهای بازارهای سرمایه در سال گذشته (2009) پر از ارقام ناامید کننده در مورد اقتصاد آمریکا بود.

    ۱۶ تیر ۱۳۹۰
  • تاكتيك‌هاي تبليغات فروش خلاقانهتاكتيك‌هاي تبليغات فروش خلاقانه

    اين نكته را بپذيرد كه رسانه‌ها به دنبال اخبارند. اخبار به صورت هر چيزي كه جديد، متفاوت و خلاقانه باشد، تعريف مي‌شود. آن عبارت شگفت‌انگيز «زنده باد تفاوت» هيچ جا بيشتر از تضمين علاقه رسانه‌ها مصداق ندارد.

    ۱۴ تیر ۱۳۹۰
  • دموکراسی بازاریابیدموکراسی بازاریابی

    تصور کنید به منزل جدیدی که در مجاورت ایستگاه قطار است، نقل مکان کرده‌ايد. در ابتدا به نظر بسیار شلوغ می‌آيد اما پس از مدتی شرایط عادی شده و به ندرت متوجه سر و صداها مي‌شوید‌.

    ۱۴ تیر ۱۳۹۰
  • بیست نکت پیرامون فرهنگ کسب‌ و کار در آلمانبیست نکت پیرامون فرهنگ کسب‌ و کار در آلمان

    آلمانی‌ها نسبت به ابهام و عدم اطمینان حس ناخوشایندی دارند و مایلند پیش از اتخاذ هر تصمیمی، مساله را به دقت موشکافی کنند.

    ۷ اردیبهشت ۱۳۹۰
  • هنر فروش فروشندگانهنر فروش فروشندگان

    و اجناس خود را بفروشند....

    ۷ اردیبهشت ۱۳۹۰
  • بازاریابی و نقش آن در حل مشکلات فروشبازاریابی و نقش آن در حل مشکلات فروش

    و حتی ایده‌ها (مانند ایده یک کسب و کار جدید برای جذب سرمایه‌گذار و تجاری‌سازی ایده) انجام می‌شود. ...

    ۵ اردیبهشت ۱۳۹۰
  • مدارس کسب‌ و کار (BUSINESS SCHOOL)مدارس کسب‌ و کار (BUSINESS SCHOOL)

    تصمیم‌گیری برای رفتن به مدارس کسب‌وکار (BUSINESS SCHOOL) شاید ساده‌ترین بخش از یک فرآیند پیچیده باشد. با توجه به ارائه تقریبا 600 برنامه آموزشی معتبر MBA در دنیا، انتخاب محل تحصیل مي‌تواند خسته کننده باشد.

    ۳۱ فروردین ۱۳۹۰
  • برند فروشگاهي و رضايت مصرف‌كنندگانبرند فروشگاهي و رضايت مصرف‌كنندگان

    یکی از مشکلاتی که مصرف‌کنندگان هنگام خرید محصولات مورد نیازشان با آن روبه‌رو هستند مشکل انتخاب یک برند از میان برند‌های مختلف و متنوع مي‌باشد.

    ۲۳ اسفند ۱۳۸۹
  • سبک‌هاي ارتباطي آرژانتيني‌هاسبک‌هاي ارتباطي آرژانتيني‌ها

    زبان اصلي مردمان آرژانتين اسپانيولي است، اما بسياري از آنها، به‌خصوص کساني که تحصيلات بين‌المللي دارند، به خوبي انگليسي صحبت مي‌کنند. به علاوه بسياري از ساکنان اين کشور اصالت آلماني و ايتاليايي دارند و به اين دو زبان نيز تکلم مي‌کنند.

    ۲۳ اسفند ۱۳۸۹
  • کسب‌وکار‌ها و برنامه‌هاي وفاداری مشتریانکسب‌وکار‌ها و برنامه‌هاي وفاداری مشتریان

    برنامه‌هاي وفاداری تلاش‌هاي سازمان‌یافته بازاریابی هستند که با دادن پاداش به رفتارهاي خرید وفادارانه (رفتارهای سودآور برای سازمان) سعی در گسترش دادن آنها در مشتریان دارند.

    ۲۳ اسفند ۱۳۸۹
  • هوشمندی کسب‌ و کار (Business Intelligence) هوشمندی کسب‌ و کار (Business Intelligence)

    امروزه در سازمان ‌های پیشرو مباحث برنامه ریزی جامع، مدیریت زنجیره تامین، مدیریت ارتباط با مشتری در کنار هوشمندی کسب و کار دیده می شوند.

    ۲۲ اسفند ۱۳۸۹
  • چه‌ايده‌ای در کسب‌ و کار مي‌تواند بیشترین پتانسیل را برای رسیدن به موفقیت داشته باشد؟چه‌ايده‌ای در کسب‌ و کار مي‌تواند بیشترین پتانسیل را برای رسیدن به موفقیت داشته باشد؟

    ابتدا گرایش‌های موجود در بازار را که مي‌توانند پایداری یک سرمایه‌گذاری بلند مدت را به دنبال داشته باشند شناسایی کنید وسپس‌ايده‌ای که به آن عشق مي‌ورزید را امتحان کنید.‌اينها مواردی است که مربیان و مشاوران کسب‌وکار به شما پیشنهاد مي‌دهند.

    ۲۱ اسفند ۱۳۸۹
  • بخش مالی یک طرح کسب و کاربخش مالی یک طرح کسب و کار

    نتیجه کار شما در حساب سود و زیان شرکت ارائه نشود....

    ۲۱ اسفند ۱۳۸۹
تعداد کل: 471 صفحه 1 از 24
نتایج یافت شده: 0 مورد