قیمت روز طلا و سکه در بازار - ۱۳۹۵/۶/۲۸

قیمت روز طلا و سکه در بازار - ۱۳۹۵/۶/۲۸
قیمت انواع سکه امروز هم در بازار آزاد تهران با افزایش مواجه بود. بر اساس آخرین گزارشات قیمتی از بازار سکه، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با ۳۰۰ تومان افزایش، سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با ۱۰۰۰ تومان افزایش، نیم سکه با ۱۰۰۰ تومان افزایش، ربع سکه با ۱۰۰۰ تومان افزایش و سکه یک گرمی هم با ۱۰۰۰ تومان افزایش قیمت مواجه بود

قیمت انواع سکه امروز هم در بازار آزاد تهران با افزایش مواجه بود. بر اساس آخرین گزارشات قیمتی از بازار سکه، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با ۳۰۰ تومان افزایش، سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با ۱۰۰۰ تومان افزایش، نیم سکه با ۱۰۰۰ تومان افزایش، ربع سکه با ۱۰۰۰ تومان افزایش و سکه یک گرمی هم با ۱۰۰۰ تومان افزایش قیمت مواجه بود.

بر این اساس تا این لحظه، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید یک میلیون و ۱۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم یک میلیون و ۱۱۲ هزار تومان، نیم سکه ۵۶۸ هزار تومان، ربع سکه ۲۹۸ هزار تومان و سکه یک گرمی ۱۸۶ هزار تومان است. هر اونس طلا در بازارهای جهانی به قیمت ۱۳۱۱ دلار و هر گرم طلای ۱۸ عیار با قیمت ۱۱۳ هزار و ۵۴۱ تومان معامله می‌شود.

 

منبع خبر: 
  ۲۸ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۵:۴۴ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد