تحرک بازار با حضور حقیقی‌ها

تحرک بازار با حضور حقیقی‌ها
بورس تهران دومین روز از اولین هفته اسفندماه را در شرایطی سپری کرد که شاخص کل بورس بر خلاف روز شنبه با افت 147 واحدی مواجه شد و به این ترتیب در کانال 64 هزار واحدی باقی ماند.
بورس تهران دومین روز از اولین هفته اسفندماه را در شرایطی سپری کرد که شاخص کل بورس بر خلاف روز شنبه با افت 147 واحدی مواجه شد و به این ترتیب در کانال 64 هزار واحدی باقی ماند. روز گذشته همانند روزهای اخیر مشارکت معامله‌گران حقیقی بیش از حقوقی‌ها بود هرچند هنوز هم از حضور فعال و معاملات پر حجم در تالار شیشه‌ای خبری نیست. بررسی آمار معاملات در 20 نماد با بیشترین حجم معامله هم، حقیقی‌ها را پیشتاز مشارکت در معاملات نشان می‌دهد. در «وبصادر» به‌عنوان اولین نماد با بیشترین حجم معامله، حقیقی‌ها 7/ 54 درصد از خرید و 2/ 58 درصد از فروش را در اختیار داشتند و به این ترتیب تغییر مالکیت سهم به نفع حقوقی‌ها رقم خورد. عمده سهام نماد «خبهمن» بین حقوقی‌ها دست به دست شد و در نهایت نیز مالکیت این سهم به نفع حقوقی‌ها تغییر کرد. در «وانصار» به‌عنوان سومین نماد با بیشترین حجم معامله حقیقی‌ها بیشتر خریدار و حقوقی‌ها بیشتر فروشنده بودند و در پایان نیز با تغییر مالکیت این سهم به نفع حقیقی‌ها مواجه شد.
تحرک بازار با حضور حقیقی‌ها 
گروه بورس: بورس تهران دومین روز از اولین هفته اسفندماه را در شرایطی سپری کرد که شاخص کل بورس بر خلاف روز شنبه با افت 147 واحدی مواجه شد و به این ترتیب در کانال 64 هزار واحدی باقی ماند. روز گذشته همانند روزهای اخیر مشارکت معامله‌گران حقیقی بیش از حقوقی‌ها بود هرچند هنوز هم از حضور فعال و معاملات پر حجم در تالار شیشه‌ای خبری نیست. بررسی آمار معاملات در 20 نماد با بیشترین حجم معامله هم، حقیقی‌ها را پیشتاز مشارکت در معاملات نشان می‌دهد. در «وبصادر» به‌عنوان اولین نماد با بیشترین حجم معامله، حقیقی‌ها 7/ 54 درصد از خرید و 2/ 58 درصد از فروش را در اختیار داشتند و به این ترتیب تغییر مالکیت سهم به نفع حقوقی‌ها رقم خورد. عمده سهام نماد «خبهمن» بین حقوقی‌ها دست به دست شد و در نهایت نیز مالکیت این سهم به نفع حقوقی‌ها تغییر کرد. در «وانصار» به‌عنوان سومین نماد با بیشترین حجم معامله حقیقی‌ها بیشتر خریدار و حقوقی‌ها بیشتر فروشنده بودند و در پایان نیز با تغییر مالکیت این سهم به نفع حقیقی‌ها مواجه شد.
منبع خبر: دنیای اقتصاد
  ۴ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۸:۵:۳۹ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد