حباب منفی 10 هزار تومانی سکه

حباب منفی 10 هزار تومانی سکه
بازار سکه نیز دیروز خالی از لطف نبود و در شرایطی که به‌نظر می‌رسد مختصات بازار بیش از گذشته حالتی «ویژه» پیدا کرده، سکه نیز در یکی از موارد کم‌سابقه در رفتارهای چند ماه اخیر خود، با وجود «افزایش قیمت اونس» و «کاهش ناچیز قیمت دلار»، با افت قیمت مواجه شد.
 بازار سکه نیز دیروز خالی از لطف نبود و در شرایطی که به‌نظر می‌رسد مختصات بازار بیش از گذشته حالتی «ویژه» پیدا کرده، سکه نیز در یکی از موارد کم‌سابقه در رفتارهای چند ماه اخیر خود، با وجود «افزایش قیمت اونس» و «کاهش ناچیز قیمت دلار»، با افت قیمت مواجه شد. دیروز قیمت هر اونس معادل با قیمت بسته شدن روز جمعه (1202 دلار) بود که نسبت به قیمت پنج‌شنبه، حدود 10 دلار افزایش نشان می‌داد. 
قیمت دلار نیز در حدود متوسط نرخ یک هفته گذشته قرار داشته است و تغییر شدیدی که توان اثرگذاری بر سکه داشته باشد، از خود نشان نداده است. با این حال، دیروز با وجود اینکه انتظار می‌رفت قیمت سکه با افزایش مواجه شود، با حدود دو هزار تومان کاهش به 914 هزار تومان رسید تا حباب منفی 10 هزار تومانی، در بهای هر سکه تمام طرح جدید ایجاد شود (قیمت بازاری سکه حدود 10 هزار تومان از ارزش طلای موجود در آن، کمتر است). انتظار می‌رود با ثبات نرخ اونس در بازار امروز و تداوم شرایط آرام بازار دلار، امروز نرخ سکه به میزان کمی افزایش پیدا کند تا بخشی از حباب منفی ایجاد شده، با افزایش نرخ بازاری سکه پر شود.

منبع خبر: دنیای اقتصاد
  ۲ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۷:۱۲:۱۷ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد