طلا و سکه

تعداد کل: 807 صفحه 2 از 41
  • طلا صعود کرد طلا صعود کرد

    طلا در بازار جهانی به بالاترین حد در دو هفته گذشته صعود کرد. روز جمعه تحت تاثیر افزایش ارزش دلار، طلا با کاهش روبه‌رو شد اما به سوی بزرگ‌ترین افزایش هفتگی در دو ماه اخیر پیش می‌رود.

    ۳ مهر ۱۳۹۵
  • افزایش میزان صادرات طلای روسیه به چینافزایش میزان صادرات طلای روسیه به چین

    با ورود یک بانک بزرگ روسی به بورس طلای شانگهای، انتظار می رود که میزان صادرات طلای روسیه به چین طی ماه های آینده با افزایش چشمگیری روبرو خواهد شد.

    ۳ مهر ۱۳۹۵
  • بهترین عملکرد هفتگی طلا در ۲ ماه اخیربهترین عملکرد هفتگی طلا در ۲ ماه اخیر

    قیمت جهانی طلا در هفته ای که گذشت با رشد ۲.۴ درصدی همراه شده است که این بهترین عملکرد طلا در ۲ ماه اخیر به شمار می رود.

    ۳ مهر ۱۳۹۵
  • بازار طلا و سکه در آرامش به سر می بردبازار طلا و سکه در آرامش به سر می برد

    پس از اینکه نرخ طلا در ماه های گذشته به بالاترین حد خود سقوط کرده بود در معاملات هفته گذشته تحت تاثیر بازارهای جهانی و ضعیف شدن ارزش دلار با کاهش مواجه شد.

    ۳ مهر ۱۳۹۵
  •  بهترین رشد هفتگی طلا در 2 ماه اخیر بهترین رشد هفتگی طلا در 2 ماه اخیر

    پس از اینکه فدرال‌رزرو اعلام کرد در خصوص سرعت افزایش نرخ بهره محتاطانه عمل خواهد کرد، طلا بیشترین رشد هفتگی دو ماه اخیر خود را به ثبت رساند.

    ۳ مهر ۱۳۹۵
  • رشد دلار عامل افت طلارشد دلار عامل افت طلا

    پس از اینکه طلا در جلسه گذشته به بالاترین سطح دو هفته اخیر خود رسید،‌ در معاملات روز جمعه، قیمت این فلز گرانبها با افت مواجه شد.

    ۳ مهر ۱۳۹۵
  • حرکت طلای جهانی به سوی بزرگترین افزایش هفتگی در دو ماه اخیرحرکت طلای جهانی به سوی بزرگترین افزایش هفتگی در دو ماه اخیر

    طلا در بازار جهانی پس از اینکه در معاملات روز پنج شنبه به بالاترین حد در دو هفته گذشته صعود کرد، روز جمعه تحت تاثیر افزایش ارزش دلار، با کاهش روبرو شد اما به سوی بزرگترین افزایش هفتگی در دو ماه اخیر پیش می‌رود.

    ۳ مهر ۱۳۹۵
  • آرامش طلا بهم ریخت!آرامش طلا بهم ریخت!

    در حالی که بازار طلا و سکه شرایط آرامی را طی هفته جاری پشت سر می‌گذاشت، به یک‌باره روز چهارشنبه هفته گذشته با افزایش هشت دلاری قیمت جهانی هر اونس طلا روبرو شد.

    ۳ مهر ۱۳۹۵
  • طلای ایران به استانداردهای جهانی می‌رسدطلای ایران به استانداردهای جهانی می‌رسد

    در حالی که عیار طلای تولیدی در ایران از استانداردهای بازار دنیا فاصله اندکی دارد، مدیر شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران از همکاری با یک شرکت خارجی برای رساندن عیار طلای تولیدی این معدن به استانداردهای جهانی خبر داد.

    ۳ مهر ۱۳۹۵
  • تثبیت نرخ بهره در آمریکا تثبیت نرخ بهره در آمریکا

    قیمت جهانی طلا در آغاز مبادلات دیروز، جمعه، تغییر چندانی نداشته و در حال ثبت بهترین عملکرد هفتگی در دو ماه اخیر است.

    ۳ مهر ۱۳۹۵
  • رکوردزنی تابستانی سکه تمامرکوردزنی تابستانی سکه تمام

    ‌های 3 سال اخیر بود. آخرین بار در 3 ماه دوم سال 91، این فلز ارزشمند بازدهی بیشتر از 37 درصدی را تجربه کرده بود. جالب آنکه، روند افزایشی سکه در تابستان به اولین روز پاییز نیز سرایت کرد و با 4 هزار تومان افزایش به قیمت یک میلیون و 120 هزار تومان رسید. رشد سکه در تابستان و اولین روز پاییزی بیش از هر عاملی ناشی از بالا رفتن بهای اونس در بازارهای جهانی بود....

    ۳ مهر ۱۳۹۵
  • انبساط امید در بازارطلاانبساط امید در بازارطلا

    یب نشدن افزایش نرخ‌های بهره، روندهای بازارهای جهانی تحت تاثیر قرار گرفتند. بانک مرکزی آمریکا در دسامبر 2015 پس از حدود ده سال دست به افزایش نرخ بهره وجوه فدرال زد...

    ۳ مهر ۱۳۹۵
  • توصیه بانک سیتی گروپ به سرمایه گذارانتوصیه بانک سیتی گروپ به سرمایه گذاران

    تینا فرودهام تحلیلگر ارشد بانک سیتی گروپ به سرمایه گذاران بین المللی توصیه کرد که اگر دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به پیروزی رسید، سهام خود را بفروشند و ذخایر بیشتر طلا خریداری کنند.

    ۱ مهر ۱۳۹۵
  • طلا ۱۹۰۰ دلاری می شود؟طلا ۱۹۰۰ دلاری می شود؟

    رابرت مک ایون تحلیلگر برجسته صنعت جهانی طلا تاکید کرد: قیمت هر اونس طلا تا پایان امسال با ۴۴ درصد افزایش به بیش از ۱۹۰۰ دلار خواهد رسید که علت اصلی آن تشدید نگرانی ها نسبت به اوضاع اقتصادی جهان خواهد بود.

    ۱ مهر ۱۳۹۵
  • نهمین نمایشگاه طلا و جواهر برگزار می شودنهمین نمایشگاه طلا و جواهر برگزار می شود

    نائب رئیس اتحادیه تولیدکنندگان طلا و جواهر ضمن بیان رشد کمی و کیفی نمایشگاه نهم طلا و جواهر تهران از برگزاری این رویداد طلایی در چهار روز پایانی بهمن ماه خبر داد.

    ۱ مهر ۱۳۹۵
  • ۱ مهر ۱۳۹۵
  • رشد حجم معاملات گواهی سپرده سکه طلا رشد حجم معاملات گواهی سپرده سکه طلا

    س کالای ایران راه‌اندازی شد و از تیرماه امسال نیز امکان معاملات آنلاین آن در سامانه برخط سهام فراهم شد، در مسیر رشد قرار گرفته است....

    ۱ مهر ۱۳۹۵
  • رعد و برق اونس در بازار جهانیرعد و برق اونس در بازار جهانی

    کرد. اما بعد از یک شروع امیدوار کننده، ناگهان تا قیمت 1311 دلار سقوط کرد. نوسانات بازار به اینجا ختم نشد و فلز زرد در عرض 3 ساعت، با افزایشی 11 دلاری به 1322 دلار رسید. اونس طلا ساعت 18:30 بعدازظهر روی قیمت 1326 دلار ایستاد. اگرچه، هم‌اکنون که شما این گزارش را می‌خوانید به دلیل پرنوسانی بازارها ممکن است قیمت متفاوتی به‌عنوان قیمت نهایی این روز رقم خورده باشد....

    ۱ مهر ۱۳۹۵
  • حباب سکه کم شدحباب سکه کم شد

    فتن شاخص ارزی در روز آخر موجب شد که میزان بازدهی آن در شهریورماه به 9/ 0 درصد برسد....

    ۱ مهر ۱۳۹۵
  • طلا امن ترین کالا برای سرمایه گذاری استطلا امن ترین کالا برای سرمایه گذاری است

    رئیس موسسه سرمایه گذاری دوبل لاین تاکید کرد که طلا بهترین سرمایه گذاری در شرایط کنونی اقتصاد جهانی است و بهترین جایگزین برای اوراق قرضه به شمار می رود.

    ۳۱ شهریور ۱۳۹۵
تعداد کل: 807 صفحه 2 از 41
نتایج یافت شده: 0 مورد